af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

امشب

امشب دوباره اتفاق افتاد ‌. 

امشب باز تنها شدم . یعنی باز هم به اون نقطه رسیدم که هیچ آدمی به من نزدیک نیست . 

آخرین بار که در این حالت بودم یک سال و نیم پیش بود . مثلا ۵۰۰ روز پیش . 

بیشتر از ۵۰۰ تا اتفاق و خاطره ولی ساخته شد . و در نهایت دوباره الان ۱۹ اپریل ۲۰۲۴ ، باز تنها . 


من مست

انقدر دلم میخواد بنویسم . 

شاید بیش از ۱۰ بار خواستم بنویسم . 

اینجا . 

جاییکه هیچکس نمیبینه . و فقط برای دل خودمه . 

دروغ چرا . حرفایی که قراره فلبداعه بیاد تو ذهنم و من بنویسمشون . 

ازشون میترسم . 

دیدم که چنتا متن دارم که قبلا نوشتم تو همین وبلاگ ولییییییی

منتشر نشده . 

نمیدونم چرا ... یادم نمیاد چرا منتشر نشده ‌ . 

وضعیت حالم اینه

بیشتر از ۱۰ ماهه که باهش نزدیک شده بودم .

۳هفته پیش با یک دلیل کسشعر تموم کرد.

انتظارش رو داشتم . در تمام این مدت انتظارشو داشتم . 

این شخص اون شخصی نبود که بمونه . منم میدونستم . یعنی نه اینکه سعی نکردم . 

فقط اینکه آدما ظرفیت دارن . و آدمها سطح دارن . عذر میخوام شاید بهتر باشه بگم دسته بندی دارن . 

چون دیگه واقعا درست و غلط مشخص نیست . 

فقط چند جمله راجعبه جمله ی بالام بخوام بگم اینه که . از نظر شخص من میدونم درست حدودا چیه و غلط حدودا چیه . ولی در دنیای کیری این روزها به خودم این اجازه رو نمیدم که اظهار نظری داشته باشم . 

چون دیگه امیدی به آدم های درست ندارم . دیگه آدم درست به ندرت پیدا میشه . 

ای حالم بد میشه اصن که میرم تو این صحبت "آدم" . 

ناخواسته میرم. 

ولش کن. 

از صدای آمبولانس که بعضی وقتا از بیرون میاد خوشم میاد . 

-----

-----

۲تا خط موازی هم کشیدم که یه چیز دیگه بگم . 

۸ ماه میشه که    هر روز الکل 

تو حالت عادی نمیتونم تحمل کنم.

حالم خوب نیست . 

. میرم که چندتا پست آخرو بخونم و بعدش شیر کنم . 

سال نو رو به خودم تبریک نمیگم . و امیدوارم که کیری تر از سال قبل نباشه .

https://youtu.be/sWOrd50HYa4