af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

فلبداعه ۹

Gamarjoba .

نمیفهمم . یک نفر مگه میتونه ۲ نفرو همزمان دوست داشته باشه. باید مسئله ای این وسط باشه . اینطور ابراض علاقه کردن  البته در شبکه ی اجتماعی  . تاحالا همچین چیزی برام پیش نیومده.  شاید چون تاحالا پیش نیومده من برام عجیبه .

با این همه بی اعتنایی که میکنم بازم ایطوریه . داستان چیه ؟! کم کم دارم دیوونه می شم . اگه کسی تو زندگیش نبود . اگه کسی تو زندگیش نبوود .

 This is a fucking shit life . 

به نظرم تنهاست . احتیاج داره به توجه  . به محض اینکه اونو ببینه منو فراموش میکنه  . 

منو داره کم کم میکشه  . عذابم میده  . 

اون حرفاشو زده ولی یجوری داره بر خلافش عمل میکنه . ولی حرفشو  زده . منم اگه حتی چیزی بگم ' میتونه بگه : من بهت گفته بودم  . 

GAROCHERA من فک میکنم داستان تموم شده و کشش دادن آسیب بیشتری میزنه به من  . 

کلا که بگذریم ازین داستان  . دوباره دارم روزهای بی هدفی رو میگذرونم  . کم کم دارم فک میکنم کلا زندگب بی هدفه و فقط بعضی روزا یه سری نقطه ی مشخص تعریف می کنیم تا بش برسیم  . 

دلم هوای باتومی  کرده . برم ۲ تا آبجو بگیرم.تو صاحل دم غروب با آستین کوتاه و شلوارک بشینم   . شاید شب هم دم صاحل بخوابم  . سری بعد این پست یه مطلب دیگه می نویسم یه مسائلی هست که باید اونجا گفته بشه   .