af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

موسیقی لحظه لحظه ی زندگیمون رو در بر میگیره

میدونی هر فیلم . سریال یا بازی یه البوم موسیقی (معمولا بیکلام) هم دارن که این موسیقی ها کل لحظه های اونها رو پوشش میدن ولی فقط یک موسیقی در هر کدام از اونا وجود داره که تمام خاطرات اون فیلم ها یا سریال یا بازی رو میاره جلویه چشمت . من اون موسیقی رو از دل این بازی ها یا فیلمها یا سریالا میکشم بیرون و آپلود می کنم و در بلاگم قرار میدم . یه نکته ی دیگه هم اینه که مثلا من در یه برهه ی زمانی 1 ماهه یه سریالو میبینم . خوب معلومه که این سریال در این 1 ماه قسمتی از زندگیمو در بر گرفته و من وقتی ناراحت بودم یا خوشحال یا عصبانی یا هر حس لعنتیه دیگه ای داشتم اون سریالو دیدم پس یعنی آهنگاشم شنیدم . پس وقتی موسیقیه اون سریالو بعد چند وقت میشنوم . حس و حالی که در اون دوران داشتم به من دست میده . زندگیه ما فوران دوره هاست . (توجه داشته باشید که این حرفا برای کساییه که در فاز موزیک هستند حالا چه بی کلام چه با کلام ) تمام

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد 1394/11/23 ساعت 05:03

Khasam ye damet garme asasi bht bgm.merc baradar

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد