af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

فلبداعه ۹

Gamarjoba .

نمیفهمم . یک نفر مگه میتونه ۲ نفرو همزمان دوست داشته باشه. باید مسئله ای این وسط باشه . اینطور ابراض علاقه کردن  البته در شبکه ی اجتماعی  . تاحالا همچین چیزی برام پیش نیومده.  شاید چون تاحالا پیش نیومده من برام عجیبه .

با این همه بی اعتنایی که میکنم بازم ایطوریه . داستان چیه ؟! کم کم دارم دیوونه می شم . اگه کسی تو زندگیش نبود . اگه کسی تو زندگیش نبوود .

 This is a fucking shit life . 

به نظرم تنهاست . احتیاج داره به توجه  . به محض اینکه اونو ببینه منو فراموش میکنه  . 

منو داره کم کم میکشه  . عذابم میده  . 

اون حرفاشو زده ولی یجوری داره بر خلافش عمل میکنه . ولی حرفشو  زده . منم اگه حتی چیزی بگم ' میتونه بگه : من بهت گفته بودم  . 

GAROCHERA من فک میکنم داستان تموم شده و کشش دادن آسیب بیشتری میزنه به من  . 

کلا که بگذریم ازین داستان  . دوباره دارم روزهای بی هدفی رو میگذرونم  . کم کم دارم فک میکنم کلا زندگب بی هدفه و فقط بعضی روزا یه سری نقطه ی مشخص تعریف می کنیم تا بش برسیم  . 

دلم هوای باتومی  کرده . برم ۲ تا آبجو بگیرم.تو صاحل دم غروب با آستین کوتاه و شلوارک بشینم   . شاید شب هم دم صاحل بخوابم  . سری بعد این پست یه مطلب دیگه می نویسم یه مسائلی هست که باید اونجا گفته بشه   . 


نظرات 2 + ارسال نظر
Qadiri.s 1396/12/20 ساعت 18:51 http://www.blogsky.com

اره دیگه. مثلا طرف یکیو دوست داشت بعد یه سری اخلاق ها رو نداشت طرفم این جاخالی ها رو دید و طالب اونجور رفتارا بود که نداشت. رفت سراغ نفر دوم. نفر دوم اون اخلاق ها رو داشت! خوشش اومد بهش علاقه پیدا کرد. هم خدا هم خرما اینه. شایدم شتر سواری دولا دولا. بهشم این ضرب المثل رو گفتم. نفهمید

ن 1396/12/20 ساعت 18:38

صاحل؟! ابراض؟!
بداعههههههه؟!!
ننویس، ننویس هیچی نمیشه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد