af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

af5h1n blog - بلاگ افشین

Afshin_2033 ای دی اینستاگرام

فلبداعه 3

دیروز بعد چند ماه بالاخره دوستمو بردم نظام وظیفه و با دستای خودم فرستادمش. هیچوقت کسیو نمی فرستادم. همیشه این من بودم که فرستاده می شد. از شروع این بازی تکرارهو تکرار . امروز برگشت بهش لباس دادنو فرستادن بیاد.  ۲روز دیگه باید بره.  

همون روز که رفت . شبش یه کاری کرده بودم که خیلی انجام ندادم در زندگیم.  دور یک نفرو از زندگیم خط کشیدم. خیلی سخته. اما الان حس خوبی دارم.  چند ماه با خودم کم کم کنار اومدم تا اینکه بالاخره از زندگیم بیرونش کردم.  مغزم بعضی وقتا بهش فکر میکنه . مغز که هر چیزی بگی توش پیدا میشه.  مخصوصا بدترین چیزا.  

یه جمله از خودم گفتم : این یکیو دیگه مطمعنم کسی قبل از من نگفته . اینه : مزید بر علت بودن نصف وقتا مهم تر از خود علت بودنه.  فکر کن . 

اگه یروز معروف بشم همین جملات ک.. شری که اینجا می نویسم هم هر کدومشون تحلیل میشه.  خندداره . پس اگه ...ت بودین حتما بخندید . تو نخند .

فردا برا مدیر شرکت پیام می فرستم . ببینم چی میشه.  بیکار نمیتونم. شارژ لعنتی گوشی هم ۸درصد مونده.  شبا همش درصدش کمه.  همین طور صبحا.  فقط وسط روزه که به شارژ وصله. فاز ترامپ چیه ؟!  


نظرات 2 + ارسال نظر
Afsh 1401/11/22 ساعت 10:45

Chet

س 1401/11/22 ساعت 03:15

...ت چیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد